روغن خراطین در کتاب قانون بوعلی سینا

روغن خراطین در کتاب قانون بوعلی

 

کرمهاى سرخ است که در زمين نمناک به هم رسد.در اوّل، گرم و تر و مغرّى و سه درهم او که خشک کرده باشند با ربّ انگور، مدرّ بول و جوشانيده او در روغن کنجد جهت خناق و سرفه کهنه، به غايت آزموده و مسحوق او را با روغن بادام، بالخاصية جهت فتق امعاء و التيام آن مجرب دانسته‏اند و جهت عسر ولادت و رفع سنگ مثانه و گرده و با شراب مغير رنگ بدن يرقانى در همان ساعت و ضماد او جهت ورم حلق و لهاة و منع نزلات و طلاى تازه او به قدر سه شبانه روز جهت التيام عصب مقطوع، مجرب و به دستور، جهت جراحات اعضاء عصبانى، مؤثر و با غبار آسيا جهت استحکام مفصلى که از جاى خود حرکت کرده باشد و جهت ضربه و سقطه و تسکين اورام حارّه و با روغن دانه زردآلو جهت بواسير و طلاى مطبوخ او با روغن زيتون و ضماد کردن او با زفت و برگ کدو و جهت بزرگ کردن قضيب، به غايت مؤثر و مؤلف «تذکره» گويد که: مطبوخ او با قضيب (آلت جنسی )حمار زنده، اکلًا و ضماداً در اين باب، بى‏شبهه مجرب است و قطور او با پيه مرغابى و روغن زيتون جهت درد گوش نافع است و چون با جعل و بنات طبخ نمايند، طلاى او جهت بواسير نافع است.
ضماد کردن خراطين با زفت و برگ کدو و جهت بزرگ کردن قضيب(آلت جنسی مردانه)، به غايت مؤثر است .

نحوه مصرف روغن خراطین اصل : چرا روغن خراطین ؟
مصرف این روغن به صورت موضعی میباشد و مستمر باید باشد .روغن خراطین در افزایش قطر آلت مردانه بیشتر تاثیر داردتا طول آن .نحوه ی استفاده از این روغن 1 الی 3 بار در روز می باشد و مدت2 الی5 ماه باید از آن استفاده کرد.چون از راه پوست جذب میشه قبل مصرف حتماباید خوب اون عضو را مالش داد تا سرخ شود .

نکته ای مهم :
قبل از مصرف خوب هم بزنید تا کرم های ته نشین شده آن با روغن یکدست شود و هر شب قبل از خواب یک قاشق چ سر خالی روی گونه ها و لب زده شود . حتما مداوم استفاده شود . شب تا صبح بماند و صبح باآب ولرم شستشوداده شود .

روغن خراطین اصل به رنگ قهوه‌ای است ( اگر مستقیم از پودر تهیه شود پودر کرم خراطین ) و متأسفانه اکثر روغنهایی که در اینترنت و عطاری‌ها عرضه میشوند برای اینکه مصرف کننده رنگ روغن را نبیند آنرا در شیشه‌های تیره قرار میدهند. ( حتما روغن تهیه شده را در یک ظرف شفاف ریخته و به رنگ آن دقت کنید که حتماً تیره باشد) بهتر است روغنهایی که رنگ آنها قابل رویت نیست را اصلا تهیه نفرمائید.

روغن خراطین اصل بجز اثر حجم دهندگی، خواص دیگری نیز داراست .
مثالاٌ در پوست صورت ایجاد شفافیت و درخشندگی میکند و پوست را فوق‌العاده نرم و لطیف نموده و همچنین اثر بی‌نظیری در کمرنگ کردن و محو نمودن لک‌های پوستی دارد. روغنهایی که از این خواص برخوردار نیستند به هیچ عنوان خالص و اصل نمی‌باشند.

روغن خراطین اصل به هیچ عنوان بصورت کِرِم و جامد نیست و یک روغن مایع است و افرادی که تحت هر عنوانی روغن خراطین را با برندها و شعارهای مختلف بصورت کِرِم جامد عرضه میکنند، قابل اطمینان نیستند و توصیه میشود تهیه نفرمائید.
روغن خراطین اصل به هیچ عنوان بدون بو نیست و یک بوی گرم و خاصی دارد. هر چه این بو بیشتر باشد،‌نشان دهنده خالص‌تر بودن روغن است. از خرید روغنهایی که هیچ بویی ندارند خودداری نمائید.
روغن های خراطین شیشه ای با لوگو و زرورق طلایی در ایران به صورت تقلبی تولید میشود که بجای روغن خراطین هندی بفروش میرسد .
در طب قدیم و عربی و چینی برای بزرگ کردن و حجم دادن به اندام های مختلف بدن از جمله اندامهای جنسی بدن (آلت ، باسن و سینه) ، گونه ها ، لب و.. از روغن خراطین اصلاستفاده شده است.
طبیعی ترین راه برای چاق کردن و افزایش حجم گونه ها و صورت
طبیعی ترین راه برای افزایش حجم سینه و باسن خانم ها
طبیعی ترین راه برای افزایش حجم آلت مردانه

نکته ای مهم :
قبل از مصرف خوب هم بزنید تا کرم های ته نشین شده آن با روغن یکدست شود و هر شب قبل از خواب یک قاشق چ سر خالی روی گونه ها و لب زده شود . حتما مداوم استفاده شود . شب تا صبح بماند و صبح باآب ولرم شستشوداده شود .

 

طرز تهیه روغن خراطین خانگی , ترکیبات روغن خراطین , روغن خراطین ابن سینا , روغن خراطین در قانون ابن سینا , روغن خراطین بوعلی , خراطین خشک , مواد تشکیل دهنده روغن خراطین , روغن خراطین در طب بوعلی

روغن خراطین در کتاب قانون بوعلی سینا
4.7 (94.82%) 85 votes
به اشتراک بگذارید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: Content is protected !!