لیفت باسن با روغن خراطین السا

لیفت باسن ( لیفت باسن برزیلی )

در حالیکه باسنِ گرد و خوش فرم نشانه سلامتی و زیبایی است، باسنی افتاده، تخت و پهن می تواند موجب عدم اعتماد بنفس خانمها شود. جاذبۀ زمین، ژنتیک، روند پیری عاملان این مشکل می باشند. چطور می توانید این مشکل را حل کنید؟

لیفت باسن با روغن خراطین الساچرا روغن خراطین؟

خواص روغن خراطین السا

افزایش حجم سینه ، باسن ، گونه و لب ها : امروزه زیبایی اندام به یکی از بزرگترین دغدغه های افراد تبدیل شده  و افراد زیادی از جمله خانم ها برای بزرگ کردن سینه ها و باسن خود رو به مصرف روغن خراطین آورده اند. بزرگترین مزیت این روغن به دیگر روش ها این است که اولا طبیعی و بی ضرر است و دوما اینکه نسبت به روش های مشابه ( جراحی و …) خیلی ارزان تر است.

روغن ماساژ بدنسازان و ورزشکاران : ورزشکاران و به خصوص بدنساز ها نیز از این روغن جهت ماساژ خود استفاده میکنند. به دو دلیل ۱- افزایش کلی حجم اندام ها ۲- تغذیه بهتر پوست و ماهیچه ها . زیرا روغن خراطین با نفوذ به منافذ پوست باعث ایجاد گردش خون بهتر و تغذیه عضلات میشود.

قبل و بعد روغن خراطین

رفع چین و چروک صورت و شفاف سازی پوست : همانطور که گفته شد روغن خراطین با افزایش گردش خون در ناحیه مورد استفاده باعث افزایش خون رسانی و تغذیه بافت ها میشود که اگر در محل چین و چروک استفاده شود با تغذیه پوست ، چین و چروک ها برطرف شده و پوست جوان تر میشود. همچنین پوست را شفاف و روشن میکند و در محو شدن لکه های پوستی تاثیر شگفت انگیزی دارد.

افزایش حجم آلت تناسلی آقایان : خاصیت اصلی روغن خراطین افزایش حجم اندام ها میباشد. به همین منظور مردهایی که آلت کوچکی دارند میتوانند از این روغن نهایت استفاده را ببرند. ناگفته نماند بسیاری از افرادی که روغن خراطین را به این منظور مصرف میکنند اندازه آلتشان نرمال است و فقط قصد بزرگتر کردن آلت خود را دارند که میتواند در افزایش لذت جنسی موثر باشد.

چرا روغن خراطین؟

فواید روغن خراطین برای خانمها

لب: یکی دیگر از اعضای صورت بخصوص صورت خانم ها،که عامل مهمی در زیبایی آنهاست.لب ها هستند.

لب های نازک و باریک زیبایی دلنشینی ندارند و برعکس لب های حجیم و بزرگ بهمراه کمی آرایش میتواند چهره ای کاملا بینظیر و مطلوب از چهره نمایان کند.روش هایی که امروزه بکار میرود عمدتا تزریق ژل یا استفاده از دستگاه های پروتز میباشد. که جدای از هزینه بالا ،عوارض جبران ناپذیری نیز بهمراه دارد.

روغن حجم دهنده خراطین السا با قدرت شگفت انگیز در حجم گذاری میتواند گزینه بسیار مناسبی برای افزایش حجم و اندازه لب ها باشد.دوره استفاده از این روغن برای لب ها یکماهه و بطور معمول یکبار استفاده در روز است.

سینه: روش های متعددی برای افزایش حجم و سایز سینه خانم ها وجود دارد.بعد از عمل جراحی که البته خطرناک ترین و پرهزینه ترین روش میباشد استفاده از حجم دهنده ها بیشترین تاثیر را دارد.

کرم ها و ژل های حجم دهنده به دلیل ترکیبات شیمیایی موجود در آنها دارای عوارض متعدد مثل سیاه و لکه دار شدن عضو ،سوزش و خارش های طولانی مدت میباشند.

روغن طبیعی خراطین با اثر گذاری بسیار بیشتر نسبت به کرم ها و ژل ها دارای کمترین عوارض مصرف میباشد

گونه: گونه ها نقش بسیار موثری بر زیبایی افراد بخصوص خانم ها دارد.امروزه با تزریق ژل به زیر گونه و یا گذاشتن پروتز گونه ،عمل زیبایی گونه را انجام میدهند.

روغن خراطین

 پرکردن و حجم دهي به صورت هايي که بر اثر ورزش يا رژيم هاي غذايي دچار لاغري موضعي شده اند

افزايش دهنده حجم گونه و لب به صورت کاملا طبيعي و بدون عوارض

افزايش حجم سينه و باسن

فوق العاده براي ماساژ و رهايي از تنش ها و گرفتگي هاي عضلاني

بازسازي و اصلاح عروق خوني

چرا روغن خراطین؟

لیفت باسن با روغن خراطین السا
5 (99.81%) 103 votes
به اشتراک بگذارید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: Content is protected !!