روغن زالو بهتر است یا خراطین ؟ | عطاری السا

خواص روغن ها از دیر باز در علم طب وجود داشته است. روغن های بسیاری وجود دارد که کاربرد های بسیار مفیدی دارند.دو روغن زالو و خراطین نیز از این دست روغن ها می باشد که در این مطلب به معرفی این دو روغن و خواص آن پرداخته ایم تا بتوانید با توجه به کاربرد هرکدام بهترین روغن را برای مصرفتان انتخاب نمایید.

پیشنهاد ما به شما این است برای نتیجه دهی بالاتر از روغن های ترکیبی زالو و خراطین السا که بصورت حرفه ای تولید شده استفاده نمایید.

روغن زالو

سالهای سال در طب سنتی آسیا و اروپا ، از روغن زالو به عنوان بهترین درمان طبیعی کوچکی اندامها استفاده می شده است. در طول تاریخ همواره زیبایی یکی از مهمترین مسایلی بوده که بشر به دنبال آن بوده و تحقیقات بسیار زیادی راجع به آن انجام داده است.روغن زالو بهترین کارآیی را در افزایش سایز و حجم اندامهای مختلف بدن دارد. بیشتر خواص روغن زالو برای بزرگ کردن سینه ، لب ، باسن ، گونه ها و اندام تناسلی آقایان میباشد …

طبیعی ترین راه برای چاق کردن و افزایش حجم گونه ها
طبیعی ترین راه برای افزایش حجم سینه خانم ها
طبیعی ترین راه برای افزایش حجم آلت مردانه
طبیعی ترین راه برای درمان زود انزالی مردان
بهترین حجم دهنده اندام و عضلات و گونه
صد در صد طبیعی و سازگار با هر پوستی

فواید روغن زالو برای خانمها :

لب: یکی دیگر از اعضای صورت بخصوص صورت خانم ها،که عامل مهمی در زیبایی آنهاست.لب ها هستند.لب های نازک و باریک زیبایی دلنشینی ندارند و برعکس لب های حجیم و بزرگ بهمراه کمی آرایش میتواند چهره ای کاملا بینظیر و مطلوب از چهره نمایان کند.روش هایی که امروزه بکار میرود عمدتا تزریق ژل یا استفاده از دستگاه های پروتز میباشد. که جدای از هزینه بالا ،عوارض جبران ناپذیری نیز بهمراه دارد.روغن زالو اصل با قدرت شگفت انگیز در حجم گذاری میتواند گزینه بسیار مناسبی برای افزایش حجم و اندازه لب ها باشد.دوره استفاده از این روغن برای لب ها یکماه تا حداکثر ٥ ماه و بطور معمول دوبار استفاده در روز است.

سینه: روش های متعددی برای افزایش حجم و سایز سینه خانم ها وجود دارد.بعد از عمل جراحی که البته خطرناک ترین و پرهزینه ترین روش میباشد استفاده از حجم دهنده ها بیشترین تاثیر را دارد.کرم ها و ژل های حجم دهنده به دلیل ترکیبات شیمیایی موجود در آنها دارای عوارض متعدد مثل سیاه و لکه دار شدن عضو ،سوزش و خارش های طولانی مدت میباشند.روغن طبیعی زالو با اثر گذاری بسیار بیشتر نسبت به کرم ها و ژل ها دارای کمترین عوارض مصرف میباشد

گونه: گونه ها نقش بسیار موثری بر زیبایی افراد بخصوص خانم ها دارد.امروزه با تزریق ژل به زیر گونه و یا گذاشتن پروتز گونه ،عمل زیبایی گونه را انجام میدهند.بدلیل حرکت ژل ها در زیر پوست و بوجود آمدن عوارضی مثل تورم ،کبودی و التهاب سلولی ، این نوع عمل در نزد بسیاری از متخصصان جراحی رد شده است.با استفاده از روغن زالو اصل میتوانید حداکثر بعد از یک دوره یک ماهه تا دو ماه تغییر را دید و حداکثر ٣ تا ٥ ماه به اندازه متناسب دلخواه و زیبایی مورد نظر و ماندگاری دست یابید.

فواید روغن زالو برای آقایان :

آلت تناسلی آقایان: هرچند سایز نرمال و طبیعی آلت جنسی مردان حدود ۱۵ سانتیمتر است ،اما خیلی از آقایان و بخصوص جوانان تمایل دارند طول آلتی بیشتری داشته باشند. افزایش طول و قطر آلت میتواند فوایدی داشته باشد که میتوان به این موارد اشاره کرد:

افزایش مدت زمان رابطه ی جنسی ، رابطه لذت بخش تر برای خود و شریک جنیسیتان ، ارضای قوی تر و لذت بخش تر ، آرامش روحی و روانی بیشتر ، افزایش اعتماد بنفس ، کاهش خمیدگی آلت ، افزایش قابلیت چندبار ارضا شدن پشت سر هم ، افزایش قدرت و شدت جهش منی هنگام ارضا شدن

در حالت کلی برای افزایش طول آلت از روش های جراحی،کاهش وزن و دستگاه لارجرباکس و …استفاده میشود. اما روغن طبیعی زالو راهی بسیار مطمئن ،کم خرج و با بیشترین بازدهی در بین روش های ذکر شده میتواند باعث افزایش طولی در حدود ١ تا ٣ سانتیمتر و باعث افزایش قطر آلت بین نیم تا یک سانتیمتر را در یک دوره ٢ ماهه تا ٥ ماهه شود.

مدت اثربخشی روغن زالو :

از هفته سوم تا دو ماه بستگی به سن استفاده کننده دارد، استفاده از روغن زالو اصل ، نتایج به وضوح قابل رویت است. با مشاهده اولین تاثیرات به مصرف ادامه دهید تا به هدف نهایی خود دست یابید. حداکثر مدت زمان استفاده ٣ الی ٥ ماه است که شما را به نتایج دلخواهتان خواهد رساند.

طریقه استفاده روغن زالو اصل :

قبل از مصرف ،پوست خود را کاملا شستشو دهید و پس از خشک کردن کمی ماساژ دهید، چند قطره بسته عضو از روغن زالو را روی پوست خود ۵ تا ۱۵ دقیقه ماساژ دهید تا روغن کاملا جذب پوست شود، در نهایت بعد از حدود یک تا سه ساعت بسته به پوست و مزاج فرد با آب ولرم شستشو دهید. هر روز دو بار. صبح و شب این عمل را تکرار کنید.

روغن خراطین

روغن خراطین که از نوعی کرم خاکی تهیه میشود و یکی از طبیعی ترین روغنها محسوب شده که امروزه به عنوان یک راهکار طبیعی با نتایج شگفت انگیز برای افزایش حجم لب، گونه، باسن، سینه، افزایش اندازه آلت تناسلی مردان استفاده میگردد. این روغن هم برای خانمها و هم برای آقایان مفید است و ورزشکاران از این روغن برای افزایش حجم عضلات خود استفاده میکنند. در حقیقت میتوان گفت روغن خراطین اصلی یکی از بهترین و مطمئن‌ترین راهها برای افزایش و حجیم شدن عضلات و بافتهای بدن بوده و بدون بازگشت است. ترکیبات شیمیایی این روغن سرشار از امگا ۳، امگا ۶، امگا ۹ و پروتئین‌های فراوان است. خواص دارویی و درمانی روغن خراطین بسیار گسترده بوده، در ادامه این مطلب با طرز تهیه، طریقه مصرف و خواص این روغن بیشتر آشنا شوید.

این مطلب را نیز بخوانید : چرا روغن خراطین ؟

فواید روغن خراطین برای خانمها

لب: یکی دیگر از اعضای صورت بخصوص صورت خانم ها،که عامل مهمی در زیبایی آنهاست.لب ها هستند.

لب های نازک و باریک زیبایی دلنشینی ندارند و برعکس لب های حجیم و بزرگ بهمراه کمی آرایش میتواند چهره ای کاملا بینظیر و مطلوب از چهره نمایان کند.روش هایی که امروزه بکار میرود عمدتا تزریق ژل یا استفاده از دستگاه های پروتز میباشد. که جدای از هزینه بالا ،عوارض جبران ناپذیری نیز بهمراه دارد.

روغن حجم دهنده خراطین السا با قدرت شگفت انگیز در حجم گذاری میتواند گزینه بسیار مناسبی برای افزایش حجم و اندازه لب ها باشد.دوره استفاده از این روغن برای لب ها یکماهه و بطور معمول یکبار استفاده در روز است.

سینه: روش های متعددی برای افزایش حجم و سایز سینه خانم ها وجود دارد.بعد از عمل جراحی که البته خطرناک ترین و پرهزینه ترین روش میباشد استفاده از حجم دهنده ها بیشترین تاثیر را دارد.

کرم ها و ژل های حجم دهنده به دلیل ترکیبات شیمیایی موجود در آنها دارای عوارض متعدد مثل سیاه و لکه دار شدن عضو ،سوزش و خارش های طولانی مدت میباشند.

روغن طبیعی خراطین با اثر گذاری بسیار بیشتر نسبت به کرم ها و ژل ها دارای کمترین عوارض مصرف میباشد

گونه: گونه ها نقش بسیار موثری بر زیبایی افراد بخصوص خانم ها دارد.امروزه با تزریق ژل به زیر گونه و یا گذاشتن پروتز گونه ،عمل زیبایی گونه را انجام میدهند.

بدلیل حرکت ژل ها در زیر پوست و بوجود آمدن عوارضی مثل تورم ،کبودی و التهاب سلولی ، این نوع عمل در نزد بسیاری از متخصصان جراحی رد شده است. با استفاده از روغن طبیعی خراطین اصل میتوانید حداکثر بعد از یک دوره یک ماهه و حداکثر چهل روزه به اندازه متناسب دلخواه و زیبایی مورد نظر دست یابید.

روغن خراطین
فواید روغن حجم دهنده خراطین برای آقایان

افزایش سایز آلت تناسلی با روغن خراطین : هر چند سایز نرمال و طبیعی آلت جنسی مردان حدود ۱۵ سانتیمتر است ،اما خیلی از آقایان و بخصوص جوانان تمایل دارند طول آلتی بیش از ۲۰ سانتیمتر داشته باشند. افزایش طول و قطر آلت میتواند فوایدی داشته باشد که میتوان به این موارد اشاره کرد:

افزایش مدت زمان رابطه ی جنسی ، رابطه لذت بخش تر برای خود و شریک جنیسیتان ، ارضای قوی تر و لذت بخش تر ، آرامش روحی و روانی بیشتر ، افزایش اعتماد بنفس ، کاهش خمیدگی آلت ، افزایش قابلیت چندبار ارضا شدن پشت سر هم ، افزایش قدرت و شدت جهش منی هنگام ارضا شدن

در حالت کلی برای افزایش طول آلت از روش های جراحی،کاهش وزن و دستگاه لارجرباکس و …استفاده میشود. اماروغن طبیعی خراطین راهی بسیار مطمئن ،کم خرج و با بیشترین بازدهی در بین روش های ذکر شده میتواند باعث افزایش طولی در حدود ۲تا ۵ سانتیمتر را در یک دوره ۶۰ تا ۹۰ روزه شود.

روغن زالو بهتر است یا خراطین ؟ | عطاری السا
4.7 (93.85%) 13 votes
به اشتراک بگذارید:

1 دیدگاه

  1. […] این مطلب را نیز بخوانید : روغن زالو بهتر است یا خراطین ؟ | عطاری السا […]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: Content is protected !!